Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

BEAUTY. Denko empties.

Dzisiaj kosmetyki pielęgnacyjne jak i z kolorówki które w przeciągu ostatnich tygodni udało mi się zużyć. W skrócie napisze wam czy produkt jest warty zakupu i czy bardziej do gustu przydał mi produkt nowy, czy też ten który nie mieszka już w mojej kosmetyczce. 
Poniżej będziecie mogli też zauważyć że jedynym produktem który kończy mi się niesamowicie szybko jest maskara! Nie mam pojęcia co i jak ja to robię ale tusze do rzęs schodzą z mojej kosmetyczki jak świeże bułeczki. No cóż...
Today I am going to show you all care and beauty products I've used up for past few weeks. I will quickly tell you what I think of them, if they are worth buying and witch one I like better - the old one or the new one.
Below you will also be able to see that there is one product I can't get enought off - maskara! I have no idea how I'm doing this but there is never to much maskara in my makeup bag. Well...

 odżywka do paznokci L'OREAL/base coat L'OREAL 
Odżywkę z Loreala zastąpiłam...odżywką z Loreala ale nie wydaje mi się to dziwne. Wzmacnia paznokcie i sprawia że rosną bardzo szybko nie rozdwajając ich./Base coat from Loreal I replaced... by base coat from Loreal but I don't think it should suprise any of you. It makes my nails stronger and faster growing with out splitting them.
 krem do twarzy/face cream NIVEA
Od lat nie używałam innego kremu do twarzy niż tego od Nivea soft. Używam go na dzień, na noc a nawet pod makijaż sprawdza się idealnie./ I haven't used any other face cream for years. I use this Nivea Soft one for dat time, night time and even under my makeup.
 puder/powder The Body Shop
Jedyny, niezastąpiony! Od pudrów prasowanych po mineralne, miałam ich na prawdę sporo. Ten z Body Shop był jednym z pierwszych i postanowiłam wrócić do niego ponownie. Opakowanie trochę się zmieniło ale produkt nadal jest ten sam./ The one! From press powders to minerals, I got alot of them. This one from Body Shop is the best. The package is different but product the same.
 brozner <-The body shop || brozner -> Gosh
 Zawsze wracam do tego z Body Shop i tylko jeden raz skusiłam się na zmiane. I choć ten z Gosha spełniał swoje zadanie nie zakupiłam go ponownie./ This one from Body Shop will always be my favorite. Even if this one from Gosh did it job I won't buy it again. 
maskara <-Maybelline The Colossal || maskara ->Maybelline Falsies
maskara<-->Maybelline The Colossal
maskara<-Maybelline The Falsies || maskara ->Maybelline Rocket 
maskara <-Maybelline Rocket || maskara -> Rimmel 
maskara <- Rimmer || maskara ->L'OREAL Telescopic
maskara<-L'OREAL Telescopic || maskara ->Bonjouis Ultra Curl
A nie mówiłam?... Wszyscy którzy mieli przyjemność maskary Maybelline wiedzą, że są one nie zastąpione. Nie było jeszcze takiej której bym nie polubiła. Natomiast gdybym musiała wybrać jedną, wybrałabym The Rocket. A jeśli chodzi o maskare innej firmy, wzięłabym Loreal Telescopic./Told you! If you ever used maskaras from Maybelline you know that they're really hard to replace. I haven't had one that I didn't like. I loved all of them! But if I had to choose I would take The Rocket one and L'oreal Telescopic from the other brand. 
odżywka do rzęs/eyelash serum Eveline
Ten produkt to idealne rozwiązanie dla tych leniwych osób. Sprawdza się świetnie jako baza pod tusz, żel do brwi jak i serum do wzmocnienia rzęs i brwi. Ta odżywka potrafi zdziałać cuda. W zeszłym tygodniu zakupiłam 4 opakowanie! Jeżeli będziecie chciały napiszę na jej temat osobną recenzje. Ten produkt zdecydowanie był moim produktem roku 2013!/ This product is perfect for lazy people. It works very well as a lash primer, brow gel as well as serum for eyelashes and eyebrows. I bought my 4 package in last week. Let me know if you would like me to do a separate review on it. It was definitly my fave beauty product in 2013!
korektor/concealer MAC
Bardzo polubiłam korektory z MAC i do ostatniego miesiąca nie potrafiłam przekonać się do żadnego innego produktu dopóki moja najlepsza przyjaciółka nie poleciła mi tego z serii cover-up a moja siostra korektora rozświetlającego z bell. To przypomniało mi że czasami warto coś zmienić./ I really like MAC concealers and I never wanted to change them over to something alse until my best friend showed me the cover-up series and my sister hightlighting concealer from Bell. It reminded me that is good to change think from time to time.
korektor/concealer <-MAC || korektor concealer ->Bel, MAC
podkład/foundation<-Sephora || podkład/foundation->Bell
Ciesze się że w końcu udało mi się zużyć ten podkład z Sephory. W moim przypadku w ogóle się nie spisał i już wiem że nie wrócę do niego. Za to ten z Bell mam już od jakiegoś czasu i nie mogłam się doczekać żeby w końcu go użyć. Trafił w 10! Jest to na pewno podkład kryjący i nie używam go codziennie ale na większe wyjścia spisuje się świetnie. Ps. Lubicie cappucino? Ten podkład nie tylko przypomina kawę swoim wyglądem ale i zapachem!/ I'm glad that I finally finished this foundation from Sephora. It didn't worked out for me at all and I know I wan't buy it again. At least this cappucino scent foundation from Bell is amazing! It's more on the cover side so it will work great for going out nights.

podkład/foundation<- NYX || podkład/foundation Revlon Color Stay
Na co dzień używać tylko kremów BB ale gdy wiem że nie będzie mnie w domu przez cały dzień a wieczór mam już zaplanowany, sięgam po niezastąpiony podkład z Revlonu. To już mój 3 flakonik i zdecydowanie jest wart swojej ceny. Ten z Nyxa też wykonywał swoje zadanie natomiast nie urzekł mnie na tyle bym kupiła go ponownie./ On every day bases I use only BB creams but when I know that I wan't be at home for the whole day and I already have plans for the night I definitly grab my favorite foundation from Revlon. It's already my 3 one and it's worth the price. The one from Nyc wasn't bad at all but it did't make me buy it again. 
BB krem/BB cream Maybelline
Zdecydowany ulubieniec. Jak już wspominałam na co dzień wybieram raczej lekkie krycie, miałam szanse wypróbować wiele kremów BB ale ten z Maybelline to zdecywanie mój ulubiony. Na twarzy utrzymuje się przez cały dzień i pod koniec dnia wystarczy tylko lekko go przypudrować./ Definitly my favorite. Like I mentioned before on every day bases I only choose light coverage, I was able to try many BB creams but this one from Maybelline is my fave. It last for all day and of the end of the day you only need a bit of powder over it. 
mgiełki do ciała Victoria Secret || body sprays Victoria Secret 
Oba zapachy mają kokosowy zapach i oba bardzo lubię :)/ They have both coconut scent to it and I love both of them alot :)
olejek do włosów/hair oil<- Mythic Oil || olejek do włosów/hair oil-> Kerastase 
Olejku po lewej używam od bardzo dawna, miałam go już parę butelek bo znakomicie sprawdzał się na moich włosach. Po jakimś czasie postanowiłam że wymienię go na coś innego i zdecydowałam się na ten z Kerastase które też spełnia swoje zadania natomiast myślę że po wykończeniu go wrócę do tego z Mythic Oil./ The oil on the left I used a few times, I had a few bottles becous I worked great on my hair. After some time a deicded to change some thinks and I bought this one from Kerastase witch   does the job but I think I will go back to the Mythic oil. 
perfumy/perfum<-Puma || perfumy/perfum-> Versage Bright Crystal 
Perfumy z pumy dostałam w zeszłym roku pod choinkę od mamy mojego chłopaka i bardzo przypadł mi do gustu. Zanim zakupiłam kolejną butelkę w tym roku mój chłopak pod choinkę dał mi perfum po prawej. Gdy tylko go powąchałam wiedziałam że będzie to odpowiedni zamiennik Pumy. Jest idealnych rozmiarów i z łatwością zmieści się do każdej torebki./ Puma perfumes I got last year for christmas from my boyfriends mother and I really liked it. Before I bought next bottle this year I found perfume on the right under the christmas tree. From the "first smell" I knew it would be a perfect replacement for Puma. It is the perfect size for every bag to throw on.
perfumy/perfum <-Zara || perfumy/perfum -> Kenzo
Ohh ahh. Jeżeli ktoś kiedyś miał okazje powąchać sapachu Silk z Zary wie o czym mówię. Podczas jego użytku myślałam że już nic mnie nie zaskoczy i będzie to mój numer 1 jeżeli chodzi o zapach. Niestety, Zara go wycofała i już nigdzie nie można go dostać. Pogodziłam się z tym gdy podkradłam mamie próbkę perfum z Kenzo. Od razu dopisałam pełno wymiarową butelkę do mojej listy życzeń na święta i o to jest!/ Ohh ahh. If some of you every smelld Silk by Zara knows what I talking about. While I was using it I thought that no other perfume will ever suprise me and it would be my number 1. Unfortunetly, Zara canceled it and you can't find it anywhere. I was ok with it when I smelld Kenzo perfume. It's amazing!

Yorum Gönder

0 Yorumlar